Apmokėjimas

Galite pasirinkti sau patogų apmokėjimo būdą: banko kortele, elektronine bankininkyste, banko pavedimu į mūsų sąskaitą. Turėkite omeny, kad pakuoti pradėsime tik gavę apmokėjimą. Negavę apmokėjimo per tris darbo dienas, užsakymą anuliuosime. Be abejo, apie tai jus įspėsime.

Pristatymas

VežėjasDPDOmniva
Pristatymo būdasKurjerio paslauga (pristatymas į namus, biurą, t.y. adresu)Paštomatų paslauga (pristatymas į pasirinktą paštomatą)
Pristatymo laikas (Lietuvoje)1-2 darbo dienos1-2 darbo dienos
Pristatymo laikas (užsienyje)Priklauso nuo šalies, detaliau žr. žemiauPriklauso nuo šalies, detaliau žr. žemiau
Pranešimas apie pristatymąApie numatomą siuntos pristatymą vežėjas informuos sms žinuteApie numatomą siuntos pristatymą vežėjas informuos sms žinute
Siuntos sekimas (įvedus siuntos numerį)https://www.dpd.com/lt/lt/sekti-siunta/siuntos-sekimas/https://www.omniva.lt/privatus/siuntos_sekimas
Vežėjo kontaktas+37052106777+37070055077
Papildomos paslaugosSiuntos peradresavimas, teirautis vežėjo, gavus informaciją apie planuojamą siuntos pristatymąSiuntos peradresavimas, teirautis vežėjo, gavus informaciją apie planuojamą siuntos pristatymą
KainaPriklauso nuo šalies, siuntos svorio ir dydžio, detaliau žr. žemiauPriklauso nuo siuntos svorio ir dydžio, detaliau žr. žemiau
Ką daryti, jeigu siuntos negavote, o siuntos statusas „pristatyta”?Už galutinę siuntos pristatymo būseną atsako vežėjas. Pasiruoškite siuntos numerį, kreipkitės į vežėją pasiteirauti, nepavykus gauti atsakymo – kreipkitės į musUž galutinę siuntos pristatymo būseną atsako vežėjas. Pasiruoškite siuntos numerį, kreipkitės į vežėją pasiteirauti, nepavykus gauti atsakymo – kreipkitės į mus
Ką daryti, jeigu užtruko siuntos pristatymas?Suprantame, kad siuntos vėlavimas yra nemaloni patirtis, tačiau gali pasitaikyti įvairių aplinkybių, dėl kurių galimas siuntos vėlavimas. Jeigu siuntos pristatymas užtruko 3 ir daugiau darbo dienų (nuo siuntos išsiuntimo dienos), pasiruoškite siuntos numerį, kreipkitės į vežėją pasiteirauti, nepavykus gauti atsakymo – kreipkitės į musSuprantame, kad siuntos vėlavimas yra nemaloni patirtis, tačiau gali pasitaikyti įvairių aplinkybių, dėl kurių galimas siuntos vėlavimas. Jeigu siuntos pristatymas užtruko 3 ir daugiau darbo dienų (nuo siuntos išsiuntimo dienos), pasiruoškite siuntos numerį, kreipkitės į vežėją pasiteirauti, nepavykus gauti atsakymo – kreipkitės į mus
Ką daryti, jeigu siunta pažeista?Kreipkitės į mus, nurodant pažeidimo pobūdį, pridedant pažeistos siuntos ir jos turinio (prekės) nuotraukas, suteikite daugiau aktualių detalių dėl galimai pažeistos siuntos, įvertinsime visas aplinkybes, atsakysime per 5 d.d.Kreipkitės į mus, nurodant pažeidimo pobūdį, pridedant pažeistos siuntos ir jos turinio (prekės) nuotraukas, suteikite daugiau aktualių detalių dėl galimai pažeistos siuntos, įvertinsime visas aplinkybes, atsakysime per 5 d.d.
Ką daryti, jeigu siunta nekokybiška?Kreipkitės į mus, nurodant, kodėl galimai prekė yra nekokybiška, pridedant nuotraukas, suteikite daugiau aktualių detalių, įvertinsime visas aplinkybes, atsakysime per 5 d.d.Kreipkitės į mus, nurodant, kodėl galimai prekė yra nekokybiška, pridedant nuotraukas, suteikite daugiau aktualių detalių, įvertinsime visas aplinkybes, atsakysime per 5 d.d.
   
Siuntimo kaina Lietuvoje4,00 EUR2,50 EUR
Siuntimo kaina Latvijoje, Estijoje7,00-10,00 EUR2,50-3,00 EUR
Siuntimo kaina Lenkijoje10,50 EUR
Siuntimo kaina kitose šalyseDėl siuntimo kainos į kitas valstybes kreipkitės el.paštu.Dėl siuntimo kainos į kitas valstybes kreipkitės el.paštu.

Grąžinimas

Žemiau pateikiama mūsų grąžinimo sąlygos.

1.1. Prekės keitimas Klientas turi užpildyti parduotuvės prekių grąžinimo formą per 7 darbo dienas po siuntos gavimo bei susisiekti su mumis el.paštu info@spalvotikvapai.lt dėl detales informacijos gavimo. Grąžinimo formą galima rasti čia. Svarbu pabrėžti, kad:

  • Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepažeista ir su originaliomis etiketėmis; • Privaloma pateikti pirkimo čekį ar kitą dokumentą, įrodantį prekę įsigijimą;
  • Grąžinimo išlaidas dengia pirkėjas.

1.2. Prekės grąžinimas

1.2.1. Klientas turi užpildyti parduotuvės prekių grąžinimo formą per 7 darbo dienas po siuntos gavimo. Tai galima padaryti paspaudus čia.

1.2.2. Prekė turi būti nenaudota ir su orginalioje pakuotėje.

1.2.3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos ir nesugadinta.

1.2.4. Klientas apmoka visas siuntos ir pakavimo išlaidas, įskaitant ir pakaitinės prekės siuntos išlaidas.

1.2.5. Jeigu klientas nepageidauja prekės pakeisti, mes grąžiname pinigus tik gavę netinkamos kokybės prekę.

1.2.6. Gavę jūsų grąžintą prekę mes įsipareigojame pervesti pinigus per 30 darbo dienų.

1.2.7. Visos netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Grąžinant netinkamos kokybės prekę, būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentus. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų “Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių” nustatyta tvarka.

1.3 Prekių keitimo grąžinimo nuostatos.

1.3.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

1.3.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.

1.3 3.Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

1.3.4. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.

1.3.5. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopija).

1.3.6 Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.

1.3.7. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).

1.3.8. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.

1.3.9. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu info@spalvotikvapai.lt, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.

1.3.10. Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.

1.3.11. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.4-1.5,1.9-1.10 punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

1.3.12. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).

1.3.13. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

1.3.14. Jei prekės buvo siunčiamos pritaikius nemokamą siuntimą ir jei juos gražina pirkėjas dėl bet kurios priežasties, išskyrus, kai yra pardavėjo kaltė ( kai atsiunčiama nekokybiška prekė) siuntimo kaina yra išskaičiuojama iš prekės kainos, ir grąžinamas tik kainos skirtumas. 2.

Baigiamosios nuostatos.

2.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

2.2. Pardavėjas turi teisę iš dalies ar visiškai pakeisti Privatumo taisykles apie tai pranešdamas e-parduotuvėje. Jei Jūs, po šių sąlygų pasikeitimų, naudojatės e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis, Pardavėjas laiko, kad Jūs sutikote su sąlygų pakeitimu.

2.3. Kokybiškų kosmetikos prekių, pirktų internetu, grąžinimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymas (toliau – VTASĮ). Šiame įstatyme nustatytos vartotojų teisės, pardavėjų pareigos ir atsakomybės, susijusios su prekių pirkimu-pardavimu nuotoliniu būdu. Kai kurios prekės, pvz., maisto produktai, kosmetika, apatiniai drabužiai ir kt., gali būti negrąžinamos, net jei jos yra kokybiškos. Pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymą galima grąžinti kokybišką kosmetikos prekę, pirktą internetu, per 14 dienų nuo jos gavimo dienos, sutarus apie tai su pardavėju. 2.4. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.